pridani pravidla do ipfw

Michal Bednar bd at gy.svitavy.cz
Tue Nov 11 15:06:35 CET 2003

> mam takovy problem. Dejme tomu, ze chci pridat do ipfw nejake pravidlo
> rucne z prikazove radky. V tom neni problem a po zadani "ipfw list" tam
> to pravidlo skutecne je. Ovsem uplatni se az po restartu. Jenze to je k
Zmeny se uplatni okamzite, ale zalezi na poradi jednotlivych
pravidel. Pro jistotu si "ipfw list" pred restartem ulozte do souboru
a po restartu muzete udelat diff na aktualni stav ipfw.

> nicemu. Prave proto ho chci pridavat z prikazove radky, abych kvuli tomu
> nemusel restartovat. Predpokladam, ze by melo jit nejak udelat, aby se
> uplatnilo hned, jenze nevim jak. Co delam spatne?

Ja vzdy textove upravim zmeny primo v rc.firewall a pak "sh
/etc/rc.firewall" zmeny provedu a mam jistotu, ze po restartu budu
mit to same.
    Bednar Michal
    Gymnazium Svitavy
    bd at gy.svitavy.cz