OT : Prosba o radu

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Mon Nov 10 15:04:22 CET 2003

On Mon, Nov 10, 2003 at 01:46:34PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	My jsme navysost spokojeni s Intelkami.

Ja mam dobre skusenosti s Broadcomom. Bezi spolahlivo aj pod 4-STABLE,
aj pod 5-CURRENT (do currentu z pred 3 tyzdnov som si sice musel
pripisat PCI ID karty, ktoru som mal na nejakej prilis novej doske,
ale karta ako taka fungue ako hodiny (v GE rezime)).

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail