cdrom

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Nov 10 09:15:43 CET 2003

On Mon, Nov 10, 2003 at 05:13:35AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Ano, v tom je zasadni rozdil. Vetev 5.x je vyrane prepracovana, a to
> vcetne, nikoli vsak vyhradne ve sprave zarizeni. A stale, IMHO, jeste
> neni vhodna pro produkcni nasazeni.

v 5.1-R je stejny ata driver jako v 4.x nemylim-li se
potize bych hledal spis v devfs nebo v lockovani (neco podobneho mi to
delalo ale se zvukovkou)

> 	Jelikoz pouzivas prepracovanou novinku, budes hur hledat nekoho, kdo
> 	ti poradi.
>
> 	Pokud nepomuze restart, kdy by se pri detekci melo zarizeni objevit
> (pokud jsi ho napriklad smazal), a pokud se tady neozve nekdo s nejakou
> genoalni myslenkou, budes muset patrne zacit cist i anglicke konference
> o FreeBSD, pripaden pouzit nejaky vyhledavac, pripadne acit studovat
> zdrojaky.
>
> 						Dan

 ja bych poradil upgradovat na -current, je tam jiny ata driver (ATAng)
 a je to docela pokrocile oproti 5.1-R, navic se ted chysta 5.2-R (za
 par dni ma byt code-freeze)

 pokud to ani v -current nepujde pak bych se zkusil zeptat na
 current at freebsd.org

 btw: pokud vim tak 5.x je uz docela stabilni, problemy jsou s rychlosti

roman divacky