pthreads

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Sun Nov 9 14:30:20 CET 2003

Dobry den

instaloval jsem jeden port, ktery vyuzoval GNU pthrads. Nainstaloval
jsem tedy i pth a pri kompilaci portu vsak doslo k chybe, ktera rikala

ld: cannot find -lpthread

cesta k pthreads je /usr/local/lib/pth a tedy neni standardne v seznamu
knihoven, ktere ld prochazi

zkusil jsem nejprve spustit skriptik, ktery byl k pth prilozen a
jmenovite spoustel

ldconfig -m /usr/local/lib/pth

kdyz jsem skusil ld -lpthread tak jsem dostal zase chybovou hlasku ld:
cannot find ...

zkusil jsem jeste v rc.conf nastavit do ldconfig_path adresar
/usr/local/lib/pth a restartovat ale zase bez efektu.

Nakonec jsem tedy celou vec vvyresil tim ze jsem v portu mirne upravil
patricny Makefile, aby v nem bylo i -L/usr/local/lib/pth

Toto reseni mi ale pripada takove hodne nouzove a radeji bych do
budoucna mel co bude fungovat na vsem co bude pth pouzivat.
Mohli byste mi nejake takove reseni poradit ci alespon rict co jsem
delal blbe, ze ld nic nenaslo?

Dekuji

Marek Sulovsky