nvidia drivery

Martin Nuc martin at nuc.cz
Fri Nov 7 17:29:04 CET 2003

Zdravim, doporucuji stahnout nejnovejsi verzi ovladacu. Ja mam poslední
verzi, nastavoval jsem podle readme a beha to bezproblemu... Kamarad mel
podobny problem, pouzivam posledni verzi FreeBSD 4.9... u jinych jsem to
zatím nezkousel...

Jakou mate verzi?

Moduly a nastaveni, jsou podrobne popsany v readme...

Mam zkusenosti ještě s RH9 a se Slackware 9.1... Na obou sys bezi drivery
naprosto bez problemu.

Chyba je patrne v agp, loadujete arg modul?? Viz readme...

S pozdravem, Martin Nuc