Problem s prechodom na 4.9-Release

lubos z snoopy01 at seznam.cz
Fri Nov 7 13:23:31 CET 2003

Zdravim,
instalacia 4.9-Release. Notebook. Po cistej instalacii som chcel rozbehat XFree86-4. make install sa zastavil na hlaske:
Chcecking if devel/libtool13 already installed
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/devel/libtool13
***Error code 1

... a dalsie chybove hlasky

Vygoogloval som radu - updatnite si porty.
# cd /usr/ports/net/cvsup-without-gui
# make install clean
skoncim na tej iste hlaske.

Preinstaloval som BSD z ftp /pre pripad, ze by som mal zle instal. CD/ skusil znovu a nic...

Ide o instalaciu na cisty disk. Urcite sa s tym musel niekto stretnut.
Hram sa s tym uz druhy den a stale nic...

Ked sme pritom, svojho casu som sa snazil neuspesne rozbehat zvukovku v 4.8-Release. Su podporovane nejake nove zvukovky v 4.9? Resp. je to lepsie v 5.1? Notebook pouzivam ako pracovnu stanicu /Acer Aspire 1403LC/. Zvuk by potesil. Presiel by som kvoli tomu aj na 5.1  Ale to len tak na okraj... ;-)
Na servroch NO PROBLEM :-)

Pekny den,
Lubos

Pořiďte si Oskartu Partu a můžete posílat SMS a MMS za polovic ceny! Ode dneška až na věky - a to už vážně stojí za to! www.oskar.cz http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=65010%26url=http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php#oskarta