error pri make installworld

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Tue Nov 4 15:47:55 CET 2003

Takze robil som dnes na stroji make world z nocneho cvsup
cd /usr/src
make buildworld
make buildkernel
make installkernel
shutdown -r now
nabootoval som v pohode s novym kernelom
shutdown now
cd /usr/src
az potialto absolutne bez problemov, nevsimol som si ziadne error hlasky
make installworld

no a tu to pride installworld mi skonci z hlaskou
install -m 644 -o root -g wheel zh_CN.GB18030.out
/usr/share/locale/zh_CN.GB18030/LC_TYPE
install: /usr/share/locale/zh_CN.GB18030/LC_TYPE: no such file or directory
***error code 71***

V /usr/obj/usr/src/share/mklocale/zh_CN.GB18030.out tento subor existuje

Doteraz som vzdy robil upgrade takto a bez problemov toto je uz asi 5
upgrade na tej masine
Predtym tam bolo 4.8 a teraz by tam mala byt posledna verzia 4.9.
Neviem co mam urobit kedze mi installworld nedobehol do konca tak ani
neviem ci mi stroj nabootuje

S pozdravom

Steve