GDM

Ondřej Tůma konference at webjet.cz
Thu Oct 30 10:10:26 CET 2003

On Fri, Oct 17, 2003 at 11:01:43PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Setkal, jednou. Slo o nesoulad updatovane verze s neupdatovanymi
> knihovnami X Windows.

Dit ja mam updatovany vsechno :(

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.softwaremedia.cz  hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz
ICQ: 107760454    MSN: mcbig_cz at hotmail.cz    JABBER: mcbig at jabber.cz