Shape a FreeBSD 5.1

goose goosebsd at pobox.sk
Mon Oct 27 09:48:12 CET 2003

Zdravim ,,

mohli by ste mi poradit ,alebo odkazat na knizku ,pripadne na clanok
na nete ako nastavit shapeing vo FreeBSD 5.1 ?
Potreboval by som to tak,ze nastavenie bude shapeovat podla
jednotlivych  IP , alebo sieti.(jedna sietovka ma viac IP, kvoli
viacerym sietam ,kde robi gateway.viac aliasov kvoli tomu, aby sa
jednotlive siete nevideli.. ). Nikde som podobnu vec nenasiel, tak
neviem ci je to vobec mozne...
Dalej som nenasiel nastavenie bridge pre jednotlive IP. nasiel som
len na cele sietovky. ale co ak ma sietovka viac IP ? a patri do
viacerych sieti ? ako je mozne prepojit jednotlive siete ale iba
niektore ?

ps: vdaka za minule rady, obsadene irq som nakoniec nechal tak a dal
tam namiesto ISA PCI karty. tie naslo okamzite a pracuju spravne.Co
sa tyka prenastavovania IRQ na karte,,tak som tam ziadne jumpre
nenasiel, a je to to prve co som hladal,ked mi to neslo...
Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php