Par dotazu k eurotel gprs

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Mon Oct 27 08:52:34 CET 2003

Dobry den,

chtel bych se zeptat tech z vas co pouzivaji eurotel gprs...
Zhruba jednou za dva dny se spojeni jaksi umrtvi a nechce
fungovat...Divam se pomoci tcpdumpu a zjizstil jsem, ze system akorat
tak posila zbesile dns totazy do sveta, ale nedostane odpoved. Mam proto
pocit, ze to nejak souvisi s dns (ale nezda se mi ze by za to mohl named
co tu mam). Pac jediny co casto pomuze si toho par hodin nevsimat,
natvrdo vypnout zapnout gprs modem(spolu s restartem pocitace) a pak vse funguje jak ma. Podotykam,
ze signal se mi zda dostacujici na jinem eurotel telefonu.
Nejaky napad? Zajimaji me vase zkusenosti. Obcas mam pocit, ze se to
stane zrovna kdyz je spojeni nejvice potreba...
ppp mam nastavene na "ddial" a pouzivam 4.9-RC.

Zbynek