Problem s instalaciou fbsd 5.0 mini na stary crep

MeX mex at localnet.sk
Fri Oct 24 20:04:38 CEST 2003

no neviem, ja osobne (konretne na p-100MHz, 32MB ram, 1.6GB hdd, bez grafiky, 3x
sietova karta) som nemal problemy s instalaciou (ani 4.8 ani 5.1) - ked som
vypol porty... ten kompik bezi cisto ako router vnutornej siete a von inetu ale
ani kompilacia a cvsup nie je taky strasna(y)... urcite nie 4 dni.. a vykonovy
rozdiel medzi p-100 a dx-66 (alebo sx) nie je radovo v dnoch :) jasne, ze je
lepsie si to nainstalovat a hrubo odladit na inom, silnejsom stroji a potom uz
len dokoncit priamo na deploy compe. len sa mi *fakt* nezdaju tie styri dni...

MeX