Problem s instalaciou fbsd 5.0 mini na stary crep

Jozef Babjak babjak at neuron-ai.fei.tuke.sk
Fri Oct 24 08:04:47 CEST 2003

Ahojte!

> pokusam sa nainstalit fbsd 5.0 mini na 486 66MHz 16M ram a 850M disk
> Mno problem je v tom, zze ked prebieha instalacia, pri : "extracting base
> into / directory" mi to padne s hlaskou : "/usr filesystem is full"

  ^-- Stretol som sa s tym, je to celkom bezny jav (teda ja som si na to uz
zvykol, xixi) aj pri instalacii 4.X-stable verzii. Chybu 'filesystem is full'
hlasi instalator aj vtedy, ked nemoze precitat zdroj, t.j. je pripojeny na ftp
server nespolahlivo, spojenie pada, a pod. Mam za to, ze by danu chybu vyhlasoval
aj pri poskodenom instalacnom cedecku... Neprijemne skusenosti mam v tejto
suvislosti najma s ceskymi a slovenskymi fbsd mirrormi, vzdy radsej instalujem s
ftp.fbsd.org... Je to sice pomalsie, ale spolahlive.

Jozo.