Problem s instalaciou fbsd 5.0 mini na stary crep

dobso dobso at securitycz.net
Thu Oct 23 20:40:41 CEST 2003

hi,
pokusam sa nainstalit fbsd 5.0 mini na 486 66MHz 16M ram a 850M disk
Mno problem je v tom, zze ked prebieha instalacia, pri : "extracting base
into / directory" mi to padne s hlaskou : "/usr filesystem is full"

lenze cela ta distribucia ma 200M a to nehovorim o tom ze instalim iba
minimalnu moznu.. a pritom /usr som dal z povodnych 86M co dal instalator
sam neskor 200M a potom aj 350M a stale nic.. podobne som zvacsoval "/" a
swap som dal z 27M na 50M ...
nepomohlo..

neviem cim to moze byt.. ak ste sa s niecim podobnym stretli pls napiste..

thx