chybny disk (?)

MeX mex at localnet.sk
Wed Oct 22 13:54:09 CEST 2003

ja osobne som mal problem uz pri instalacii 4.8-STABLE na chipset SiS 748 aj
476. Oficialne nie je tento chipset podporovany ale vypisovalo mi to to iste.

READ command timeout tag=0
resetting devices .. done

a potom cely sysinstall zamrzol.. "vyriesil" som to instalaciou 5.1-RELEASE, ten
hlasil tiez problem s geometriou disku (pricom ten disk je uplne ok, 80GB IDE WD
verzia JB - 8MB cache) ale system v pohode bezi a ani v syslogu sa uz nic
podobne nevyskytuje.

mam ale jednu otazku, a to ci niekto nevie, ako sa da monitorovat hw raid. to
znamena ze mam napr. dva disky v raide mirror a chcem vediet, ked sa mi napr.
jeden z tych diskov odporuca...

MeX
mex at localnet.sk