Nefunkcni mail a aliasy

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Wed Oct 22 13:19:42 CEST 2003

On Wed, Oct 22, 2003 at 10:38:29AM +0200, Divacky Roman wrote:
> freebsd pouziva mailwrapper a  to semtam dost mate... jste si UPLNE jist
> ze pouzivate ten MTA ktery konfigurujete? mne se to stalo a je to docela
> neprijemne zjisteni ;)

Ahoj,

s MTA sem si jisty... urcite to je POSTFIX (alespon podle hlavicek
soude...)
Tohle mam z mail logu:

Oct 21 21:00:17 skippy postfix/local[57399]: F162F6A8:
to=<admin at camphill.cz>, o
rig_to=<root at skippy.camphill.cz>, relay=local, delay=1, status=bounced
(possible
 alias database loop for admin)

nejsem si jisty, ale pokud se nepletu tak $mydomain ukazovala na
camphill.cz, takze tedka mam jenom $myhostname (postu pro tuhle domenu n
eprijima tahle masina...), ale nejsem si jisty jestli to je spravne.

Zbynek
--
There are no shortcuts to any place worth going.