OT: squid

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Wed Oct 22 09:44:54 CEST 2003

On Sat, 18 Oct 2003, Stefan Kremen wrote:

> On Thu, 16 Oct 2003 16:06:24 +0200, Petr Řehoř wrote

> Pochopil som spravne, ze "squid-access" rotujete jedenkrat za mesiac?
> V tom pripade mam otazky:
> - kolko priestoru ste si vyclenil pre /var,
> - do akej velkosti vam narastie squid-access za ten mesiac?
>
> Ako som spominal, ja mam /var 128MB velke a zaplnil sa mi po troch dnoch 8-)

pista,

mat /var 128MBa fukat tam logy z proxy je odvazne.
ad rotovanie: osobne si myslim, ze ako si to v crone nastavis, tak budes
mat. Neviem ze by to rotovalo raz za mesiac

toto ma napada uplne najrychlejsie.
4       0       *       *       *       root    /usr/local/sbin/squid -k
rotate > /dev/null 2>&1

potom by som to este cez newsyslog za one ...

		PeSe

> Pista

    Omnia mea mecum porto
     Peter Sedivy - PeSe