Nefunkcni mail a aliasy

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Tue Oct 21 21:13:15 CEST 2003

On Tue, Oct 21, 2003 at 01:28:23PM +0200, Michal Kapalka wrote:

Ahoj,

> /etc/aliases -->> /etc/mail/aliases
>
> root:    admin
> admin:   xxx,yyy,zzz at xyz

Toto jsem upravil...

> newaliases
>
> postfix reload

prikazy provedl

> ak to vsetko smerujes priamo na roota postfix roota nevytvara a tak
> treba spravit
>
> touch /var/mail/root && chown root.mail /var/mail/root

A zmenil jsem pristupova prava u /var/mail/root ale presto to
nefunguje...
Nektere veci jsem vygoogloval, ale stejne mi neni jasne proc to
nejde...Problem je mozna v crontabu, ponevadz root tam nema zadny
zaznam...
Takze kde by mohla byt chyba?
Uzivam FreeBSD 4.9RC a v /etc/aliases nemam zadne dalsi alisy krome tech
standartnich.

> S pozdravom Michal Kapalka kapalka at mfn.sk

Zbynek

> --

An incompetent attorney can delay a trial for months or years. A competent
attornety can delay one even longer.
-Evelle J. Younger