ICQ chat pres IPFW

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Tue Oct 21 19:08:34 CEST 2003

Ahoj,
nezabyval jste se uz nekdo zprovoznenim ICQ chatu pres NAT/IPFW? Nejde
mi o povoleni (to mam defaultne), ani o namapovani prislusneho portu...
Chtel bych to rozbehnout vsem uzivatelum, samozrejme za predpokladu, ze
se spojeni zahaji od nas ze site. Nevim proc to nefunguje jako vetsina
programu, napadlo me, jestli by nepomohlo nejake pravidlo typu
keep-state (?), ci neco na tento zpusob. Proste aby si NAT pamatoval
cestu zpatky (je-li problem prave v tomto). Uz jsem zkousel hledat ruzne
na netu, ale zadne z nacrtnutych reseni se mi nepovedlo uplatnit.
Alespon jsem se dovedel o pripadne dalsi variante, kterou je instalace
socks serveru. Pokud muj problem nelze jinak vyresit, muzete mi
doporucit nejaky konkretni socks server? Dekuji.

Milan