Nefunkcni mail a aliasy

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Tue Oct 21 12:59:27 CEST 2003

Vazeni,

ke sve hruze jsem zjistil, ze mi nefunguje zasilani posty pro roota od
te doby co jsem presel na postfix...(nechal jsem se oklamat tim, ze mutt
hlasi stale novou postu v mailboxu, ale v realu tam nic neni...)
Vim, ze to souvisi s /etc/mail/aliases, ktery jsem pouzil z
/usr/local/etc/postfix/aliases... ale presto mam pocit, ze to nechodi.
Co mi poradite? Hlavne ne prosim pouzit sendmail...
Aliasy by mely byt standartni, protoze postfix postu neprijima, jen ji
posila ven...jde mi jen o ty zpravy security output atd.

Zbynek
--
In the first movement alone, I took note of six pregnancies and at least four
miscarriages.