DHCP client

Jan Friedel frido at obluda.cz
Tue Oct 21 11:31:46 CEST 2003

On Tue, Oct 21, 2003 at 01:16:40AM +0200, Pavel Bansky wrote:
> Zdravim,
>
> stale se mi nedari rozchodit DHCP clienta ve FreeBSD 4.7Rel.
> Je tam nainstalovany ten standartni ISC DHCP, do rc.conf jsem
> presne podle hanbooku vlozil ifconig_ed0="DHCP".
> System pri bootovani ceka s hlaskou

  Snad chapu dobre odstavec vyse, kdy z si myslim, ze to co v nem je napsano
  znamena za jednom systemu mas nainstalovan ISC DHCP a zaroven se z toho
  systemu take snazis ziskat ip adresu pomoci nastaveni rc.confu.

  Pokud to tak je, tak jiste ISC DHCP nepotrebujes. System, jako takovy, uz
  DHCP klienta obsahuje. ISC DHCP by si pouzil v pripade, ze stroj, na
  kterem je tento software naistalovany, ma plnit f-ci DHCP serveru (coz z
  uvodniho odstavce nevyplyva - nicmene je mozne to vyscist z odstave
  posledniho ;) ).

  zkus `man dhclient`.

--
honza