Breezenet SA-PCD

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Mon Oct 20 16:04:00 CEST 2003

Zdravim,

> podarilo se nekomu zprovoznit PCMCIA wireless kartu Breezenet (Alvarion)
> SA-PCD (z "rodiny" Breezenet Pro.11 Series) ve FreeBSD 4.8 RELEASE ?
> Pokud ano, bylo nutne neco do systemu (jadro, modul) nebo do pccard.conf
> pridat?

mas-li na mysli pribuzneho od SA-10D ci SA-40D. Tedy stara zarizeni v
pasmu 2.4GHz od BreezeCom nasledne Alvarion pracujici s modulaci FHSS,
tak te mohu uklidnit.
Toto zarizeni nikdy ve FreeBSD podporu nemelo.

BreezeCom ma jeste jinou kartu:
# BreezeNET
card "BreezeNET" "PC-DS.11"
        config  auto "wi" ?
        insert  /etc/pccard_ether $device start
        remove  /etc/pccard_ether $device stop

a ta podporu ma, ale tu zase nemam ja, takze jsem ji nevyzkousel.

> Neda se s tim moc experimentovat; muj pokus o zasunuti skoncil (po marne
> detekci) jakousi nadavkou o busy bitu a o shozeni ata0, ze ktere se
> system uz nevzpamatoval (teda po tvrdem resetu a rucnim fsck ano :-)).

moje vysledky testu ve starsich versich jsou velmi podobne.

	Ivosh