nastaveni prav pro /usr/local/etc

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Mon Oct 20 14:43:33 CEST 2003

Ted jsi me zaskocil. Tykalo se to 5.1R. Uz to nastaveni ted zpetne neoverim
(ale sakra snad jsem nemel vidiny) protoze jsem to zmenil na obou masinach,
kterych se to tykalo. Ted jsem se totiz podival na jednu, u ktere jsem s
tim nic nedelal a mam tam 755.  :-0
Prave to me zarazelo, ze ty aplikace nechodi kdyz ta te treti chodily bez
problemu.
Jedine, co mne napada je, ze na tech dvou o kterych je rec jsem dal jiny
ten "security profil" (nebo jak se to jmenuje) pri instalaci a na rozdil od
te posledni tam sice byla instalovana X-ka, ale jen knihovny (kvuli jave).

Ale kazdopadne diky.

Mira

Juraj Lutter <freebsd-users-l at wilbury.sk>@freebsd.cz on 10/20/2003 02:15:18
PM