live a 5+1 zvuk jak na to pod freeBSD?

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Mon Oct 20 13:11:24 CEST 2003

ahoj
zkousel jsem OSS pod fbsd 4 (nejaky stable , kolem kvetna) + SB Live1024
http://www.opensound.com/bsd.html (tusim 30 dni shareware verze)
jelo to celkem v pohode, ale nemel jsem 5+1 takze jsem zkousel  akorat
predni a zadni bedny
pak jsem nasel ten patch do FBSD driveru.
Jak psal otis, umoznuje pouze zprovoznit vystup + regulaci na zadni
bedny (+ subw / nezkousel jsem)
pod FBSD 5.1-release ten patch jede taky, pod current uz ne, byly nejaky
zmeny
v sys/dev/sound/pci/emu10k1.c, takze bude potreba opravit par dadek ..
mik