NFS a mapovanie userov a ich prav

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Oct 20 13:14:24 CEST 2003

Ja jsem to nastavoval podle handbooku a jelo to v pohode.

Problem s usery: Podstatna nejsou jmena ale Idcka useru.
Vlastnictvi se prenasi podle Idcek pokud se nepletu, takze pokud by
steve na druhem pocitaci mel jine Idcko, bude vlastnikem nekdo zcela
jiny. Nejsem si jisty, zda NFS server nema defaultne nejake vyhrady
proti rootovi jako treba sshd z duvodu bezpecnosti. Osobne bych to i
chapal.

Ondra