Open Office fwd:[Pavel at Janik.cz: Pridána podpora pro FreeBSD]

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Oct 20 09:29:42 CEST 2003

Zbynek Houska wrote (2003/10/17):
> Stahnul jsem a zkousel jsem instalovat... nejde to a vyda to, ze to lze

Dulezite je rict, na ktere verzi FreeBSD...

> spustit jen pod FreeBSD 5.x... (chybi nejake knihovny). Tak jsem byl

Zkousite-li na 4.x, dopredna kompatibilita (nejen) ve FreeBSD neni.
OO na ftp.linux.cz je kompilovane v 5.1, proto lze ocekavat, ze preklad
pobezi jen v >= 5.1. Jelikoz je ale release cyklus 5.x ponekud netypicky,
je mozne, ze v 5.2 planovane na konci roku nektere veci z 5.1 nepojedou.

> donucen si prelozit svoji verzi.

Skriptem, ktery je na ftp.linux.cz? Ve kterem FreeBSD? A bezi to?

Diky.