live a 5+1 zvuk jak na to pod freeBSD?

Jan Ostry freebsd at ares.adamov.cz
Sun Oct 19 18:06:19 CEST 2003

Zdravim konferenci.

Pouzivam FreeBSDcko 5.1 jako desktop a vse co potrebuji mne vice mene
funguje jak ma, presto bych docela rad nyni rozbehl 5+1 zvuk s Livkem
kdyz uz jsem si koupil ty nove bednicky. Docela dlouho jsem drazdil pana
googla ale bud mu davam spatna slova co ma hledat a nebo mlci. Netusi tu
nekdo zda exsistuje nejakej projekt pro freeBSD ktery by mi mohl zmineny
problem pomoct vyresit.

Samozdrejmne mi freeBSDcko hraje jedinej "problem" je ze jen predni
bednicky, nehraji Subvofer, stredak, a zadni bedny.

Diky vsem.
Jan Ostry