GDM

Ondřej konference at webjet.cz
Fri Oct 17 14:59:36 CEST 2003

Dobrý den,

mám problém s gdm, používám vždy poslední verzi, nyní mě tedy čeká opět
víkend plný updatů ale: Z neznámých důvodů mi gdm nespouští žádný
windowmanager. Vedle toho že se mi nepodařilo kde a jak nastavit startovací
scripty pro další wm, tak mi nepouští ani defaultní. Zkoušel jsem jak roota
tak obyčejné uživatele. Gnome2.4 mi ovšem naběhne OK pokud ho spustím ručně.
Nesetkal jste se prosím někdo s tím.

Díky za radu

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.softwaremedia.cz  hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz
ICQ: 107760454    MSN: mcbig_cz at hotmail.cz    JABBER: mcbig at jabber.cz