ISA, ep0: ep_alloc() failed! (6), ep0

Martin Nuc martin at nuc.cz
Thu Oct 16 20:31:57 CEST 2003

Ahoj, mam tuto kartu take... dokonce nekolikrat. Takze ja sem ji rozchodil
tak, ze v boot -c sem nastavil preruseni a port podle toho co na ni bylo
napsany... na hw!! Zadnej software, ale na ty karte na takovejch zlutejch
polickach je port a irq je myslim jumperem. Jinak s touhle kartou mam jinej
problem a sice, ze to napise neco ve smyslu EEPROM fatal error nebo tak
nejak a kdyz pak chci delat cokoliv s ep0, tak mi vytuhne komp. Nastesti to
vytvori ep1, ktere funguje naprosto bez problemu...