OT: squid

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Oct 16 15:50:56 CEST 2003

On Wed, 15 Oct 2003 08:21:27 +0200 (CEST), vice wrote

> A pouzivas i cache ? Std. je tusim ve /var/squid/cache.
> Ja mam na toto misto mountnuty samostatny slice. Velikost si musis
> rozmyslet
> podle velikosti cache, jak moc ji chces.
>
> ViCe

Cache pouzivam, obmedzeny som pritomnostou jedineho disku. Nemam ju vsak
zavesenu v /var ale v /usr a velkost nastavenu na 2GB. Takze v tomto ohlade
zatial problem nemam.

Predpokladam, ze ked pouzivam cache, potrebujem aj logy na to, co kde je v
cache ulozene. A ak sa mylim, tak aspon access.log prehanam cez webalizer. Tam
vsak mam nastavene Incremental mode, takze log potrebujem asi len jeden krat.

Vdaka aj za ostatne odpovede, vnukli mi dalsie napady.

Pista