Release 5.1 a UDP protokol

Vopěnka Radek Radek.Vopenka at exprit.cz
Tue Oct 14 08:17:29 CEST 2003

Dobry den, omlouvam se vsem ktere jsem zmatl. Je to samozrejme v release 5.1.

mam problem s UDP protokolem v 5.1. Provozuji BIND, ale bohuzel mi nefunguje. Hledal jsem pricinu az jsem zjistil ze mi v systemu nedochazi k nabindovani na UDP protokol. Zkousel jsem jine demony ktere vyuzivaji UDP, ale bez uspechu. Pokazde kdyz si vypisu spojeni pres netstat -an tak nevidim jediny port s UDP protokolem.
Hledal jsem to v archivu, FAQ atd ale bez uspechu, je mozne ze jsem se pehledl. Muzte mi nekdo poradit kde mam chybu? Cely system je postaven na i386. Firewally mam pridane jako option do jadra a je prekompilovane. Default je accept. Spojeni na jakykolv port 80, 22 atd funguje v pohode, ale na UDP ne.
Predem dekuji za jakykoliv napad.
Radek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.