nefunkcni hacek

Matej Kozub matej.kozub at nextra.sk
Tue Oct 14 01:50:14 CEST 2003

> do /etc/profile davame:
> export LC_CTYPE="..."
>
> a do /etc/csh.cshrc davame:
> setenv LC_CTYPE "..."

Toto mi uz funguje, ale mam dalsi dotaz ohladne diakritiky.
Je mozne urobit tieto nastavenia v systeme aj nejako globalne?

Pokusim sa to vysvetlit blizsie:
Mam nejake skripty v PHP, ktore funguju korektne, len ak mam
spravne nastavene LC_CTYPE="sk_SK.ISO8859-2". PHP sa
teda u mna sprava dobre iba ak nastartujem Apache rucne
(sh /usr/local/etc/rc.d/apache.sh start). Ked restartujem pocitac
a Apache sa mi nastartuje automaticky, tak tym padom mi zacne
blbnut v PHP diakritika.

Rozdiel vidim aj ked volam phpInfo:
Ak som nastartoval Apache rucne, tak je to vidno v sekcii
Environment, kde okrem ineho vidno, ze LC_CTYPE=
sk_SK.ISO8859-2.
Ak sa ale nastartoval Apache automaticky, tak phpInfo ukazuje
v sekcii Environment iba 2 riadky a nie je tam ziadna zmienka
o LC_CTYPE.

Matej