aktualizace programu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 13 21:17:19 CEST 2003

Martin Nuc wrote:

> Mate pravdu. Hledal jsem neco jednoducheho, co nezabere moc casu a neohrozi
> chod systemu. Ale nerikejte mi, ze kdyz vyjde nejaka bezpecnostni chyba v
> sendmailu nebo v sshd, tak to nechate byt. 1. metoda se nada pouzit na casti

Samorejme, ze ne, nebo se k tomu v zadnem pripade verejne nepriznam.
Jenze, bezpecnostni chyba bude mit jednak sve SA s patchem a popisem
"jak na to"; krome toho povede s vysokou pravdepodobnosti k vydani
X.Y-RELEASE-p(n+1) na kterou lze udelat regulerni upgrade, nebo lze
pouzit CVSUP a mergemaster+make buildworld installworld ...

... a krome toho, pro me je casto dostupna i treti moznost ... ;-)

> OT: Vy pouzivate GPRS pro vyber mailu?

	Nikoli jen pro vyber mailu. Je to jedine pripojeni v miste, kde casto
pobyvam. Delam pres nej i instalace. V porovnani s dial-upem, ktery mam
doma je to mirne pomalejsi, ale ma to vyrazne lepsi pomer cena/vykon.
Samozrejme, v porovnani s optikou v praci je to ponekud pomale ...