Clastering

Martin Styblo martin.styblo at fem.uniag.sk
Mon Oct 13 13:32:44 CEST 2003

Dobry den
uz som sidce posielal jeden mail, ale zrejme to niekde uviazlo, bo sa
nedostal ani ku mne spat :) takze :
je nejaka moznost vyuzivat vykon viacerich PC s FreeBSD? Teda napr. mam
5 pocitacov po 120Mhz  a chcem aby riesili nejaku ulohu (napr. kodovanie
videa, render a pod :) ako jeden stroj s 5*120Mhz vypoctovym vykonom?
Viem ze si mozem ten program napisat tak aby to slo :) ale ide prave o
moznost spravit z toho virtualne jeden pocitac.
Ak som pouzil nejake techcnicke dezinformacie, ospravedlnujem sa, v
rpoblematike sa este len snazim zorientovat :)
s pozdravom
Martin Styblo