(no subject)

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Oct 13 10:49:53 CEST 2003

Pavel Hlubík wrote (2003/10/13):
> je proveden update na verzi 2.0.47. Proto jsem chtel updatovat porty
> pomoci prikazu "cvsup cvs-supfile" (vypis cvs-supfile je na konci

V cvs-supfile se pise
# This file contains all of the "CVSup collections" that make up the
# CVS development tree of the FreeBSD system.
coz urcite nechcete - stahujete vyvojovy strom s RCS soubory, misto
urcite konkretni verze souboru.

> verzi 2.0.46. Nevite nekdo, kde delam chybu?. Predem diky za radu.

Podivejte se na {ports,stable,current}-supfile. Rozdil je v pouziti
ruznych tagu.

> Nebo je nutne stahovat cele "src" a periodicky kompilovat jadro?

Jak kdy, jak co. Nekdo nasleduje pokyny v SA, nekdo kompiluje vsechno
a rebootoje vzdy, nekdo pouziva freebsd-update...