Port 135

Pavel Bansky pavel.bansky at iclub.cz
Sun Oct 12 22:43:01 CEST 2003

Na port 135 se pripojuje pripojuje virus Win32/blaster neboli
Win32/lovsan - to je ta posledni svina co o ni bylo i v televizi..
Ohrozuje jenom WinXP a Win2k.

http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/alerts/msblaster.asp

Ja to mam v logu taky. Proste nektery masiny jsu tim zamoreny
a zkouseji dalsi....

Zbynek Houska wrote:
> Vazeni pratele,
>
> poradi mi nekdo k cemu je uzitecnej port 135 ci jaka skvela sluzba na
> nem naskoucha? Moje win masina, kterou se snazim protlacit pres gprs
> gateway mi zahlcuje kapacitu s dotazama na port 135 ve velkem rozsahu IP
> adres, viz:
>
> TCP/IP: OUT TCP: 192.168.0.1:3836 ---> 194.45.42.110:135 SYN
> seq:f153484b  ack:
> 0 (0/48) MSS = 1460
>
> Zbynek

Pavel Bánský             |  () Ascii Ribbon Campaign
pavel.bansky at iclub.cz    |  /\ Support plain text e-mail
ICQ: 212749460
+420.777.BANSKY