Problemy z PHP4

Matej Kozub matej.kozub at nextra.sk
Sat Oct 11 14:26:42 CEST 2003

Dan, ale ja neviem odinstalovat PHP, ktore som prelozil zo zdrojovych
kodov bez pomoci "ports" systemu. Prelozil som si to presne podla
Tvojej rady, ale teraz to neviem korektne odinstaloval.

Ked dam pkg_info, tak tam to PHP nainstalovane nevidim. Napriek
tomu viem, ze tam je, lebo mi funguje...

Matej