Konfigurace NAT - jak na to?

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Sat Oct 11 01:09:14 CEST 2003

AHoj,

On Fri, 10 Oct 2003, Zbynek Houska wrote:

> Nechci opet polemizovat, ale me to proste nefunguje...

Co na to rici. Dan ti poslal funkcni konfiguraci, co u nas beha. Predpokladam,
ze jsi se dival, co ti beha na ethernetovam rozhrani a co ti pak beha
na tun0 pomoci tcpdumpu. O tom, ze ip forwarding mas povolen (v rc.conf gateway_enable="YES") se ani nezminuji.

> I to jsem udelal, v mem pripade by byla "dafault gateway" 192.168.0.3,
> IP pocitace kde je i gprs, ale opet, ono mi to nechodi...

Opet. Posilas nejaky konkretni packet a ten sledujes tcpdump -i karta na lan
a pak se podivas na tun0. No a pokud to nepomuze, tak si vypises co dela ten
natd, s tim, ze ppp nepustis na pozadi. Co dostavas?

Jirka