GPRS prakticky - vyreseno

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Fri Oct 10 07:31:11 CEST 2003

On Thu, Oct 09, 2003 at 03:44:56PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Vratte tam to "enable proxy" ...

Vratil jsem to tam, ale proxy zatim nemam rozbehnute...

> 	Ta konfigurace pochazi z mista, kde je za tim cela sit a
> 	predpokladal jsem, e u vas to bude taky tak ...
>

> 	Asi bude treba doladit timeouty a "set alive" filtry. (Timeouty
> 	urciji za jak dlouho se spojeni rozpoji, 'set alive' filtr zas urcuje,
> ktere pakety povedou k resetu tohoto timeru).

Na stavil jsem set timeout 0...
> 	Nicmene, to je jen teorie - pri rozpojeni bude urcite napsano proc a
> 	z ciho popudu jest spojeni rozpojovano ...

Jenom mi nejde do hlavy jedna vec. Modem ma dost velkou UDP aktivitu
smerem ven... a to i presto, ze dovnitr nic neleze...Cpe to nekam na
gprs-eurotel.cz. Obcas se to zda byti zasekly, dovnitr nic jenom ven...

Dal mne zajima toto:

Proc je defaultni gateway vzdy nastavena na 192.168.254.254? Co mam teda
nastavit za gateway na ostatnich masinach? Mam tu dhcp.

> 							Dan

Zbynek

> --

A wise man sees as much as he ought, not as much as he can.
-Montaigne
(contributed by Chris Johnston)