GPRS prakticky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Oct 9 03:30:46 CEST 2003

Zbynek Houska wrote:
> dlohej PIN...Posilam vypis a vypada to, ze to chvili fungovalo. Jsem

	Ne, nefungovalo.

> tun0: Chat: Send: AT+CEER
> tun0: Chat: Received: +CEER: 50,27,0

	Tohle si necham az na podeji (nize).

> tun0: IPCP: deflink: SendConfigReq(1) state = Closed
> tun0: LCP: deflink: RecvTerminateReq(5) state = Opened
> tun0: LCP: deflink: SendTerminateAck(5) state = Opened

	No, mam jediny napad. V rikazu "set ifaddr" zkuste nahradit posledni v
nem uvedenou IP adresu na 0.0.0.0

	Pokud to zacne fungovat, byla to moje chyba (mame statickou IP a asi to
bylo treba zohlednit lepe nez jsem to udelal)

	Pokud to fungovat nezacne, jako tonouci se zacnu chytat chyby nahore -
ta se ale mohla objevit (respektive je pro nas relevantni) jen v
pripade, ze jste se zkusil pripojit opakovane a zaslany LOG pochazi z
druheho nebo dalsiho pokusu.

	Pokud tohle plati, pak, vychazeje z informace, ze ten kod znamena
"Requested facility not subscribed" se vnucuje teorie, ze GPRS na karte
neni aktivovano, nebo je aktivovano nejak "vadne". V takovem pripade by
bylo nutne kontaktovat operatora ...