PRIQ

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Wed Oct 8 18:48:00 CEST 2003

Ahoj,
trochu si pohravam s ALTQ, mym prvnim cilem je vytvorit jakesi
uprednostnovani jednotlivych protokolu podle stanovenych priorit. Nevim
proc, ale podle altqstat mi vse prochazi pouze defaultnim pravidlem...
Zacal jsem zcela jednoduse s uprednostnenim HTTP. Jeste bych mel dodat,
ze nad wi0 bezi NAT, pres ktery pristupuje cela sit 10.0.0.0/16 do
internetu.

# /etc/altq.conf:

interface wi0 priq

class priq wi0 high_class NULL priority 1
filter wi0 high_class 0 0 0 80 6

class priq wi0 low_class NULL priority 0 default

Existuje nejaka dokumentace krom man altq.conf? Diky za pomoc.

Milan