GPRS prakticky

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Tue Oct 7 23:42:57 CEST 2003

On Tue, Oct 07, 2003 at 09:51:05PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Tak jeste reknete na jakem seriovem portu a jake APN mate pouzivat
> (nebo alespon jakou sluzbu vcetne sluzeb doprovodnych mate koupenou - ja
> uz si APN odvodim) a ja vam poslu step-by-step navod vcetne
> konfiguracnich souboru ...

Dobry vecer,
port je /dev/cuaa0 APN je "internet" od eurotelu, doufam, ze to je vse.
Trochu me to mate, protoze na win stanici to ma defaultne uziv. jmeno a
heslo, jenze o jsem nikde neslysel.
Tez jsem zkousel googlovat, vysledky pouzit, ale zatim marne.

Zbynek

> 							Dan
>

> --

In the dark of the moon, we have our dreams to light the path.