Vinum

Robert Kania konference at gdi.cz
Tue Oct 7 11:58:16 CEST 2003

Lizner Martin wrote:
> pouzivam vinum v raid 1 modu na scsi discich.
> vyhody: po padu disku jsem bez problemu zalozil novy a pridal do vinum
> svazku.
> nevyhody: rychlost

mate nejeka konkretni cisla nebo blizsiho udaje?
Z logiky veci mi je jasne ze to bude pomalejsi nez hw raid, ale zajimalo
by mne jak moc. Navic predpokladam, ze pomalejsi bude pouze zapis
nikoliv cteni.

Mnou uvazovany server bude databazovy a http server, s priblizne 10
dotazy do MySQL prumerne za sekundu (dlouhodoby prumer vcetne noci a
vikendu; ve spicce kolem 250q/s) a cca 10-20 tisic pageview za den (PHP)

r/