Vinum

Lizner Martin MLizner at anect.com
Tue Oct 7 10:26:17 CEST 2003

Dobry den

pouzivam vinum v raid 1 modu na scsi discich.

vyhody: po padu disku jsem bez problemu zalozil novy a pridal do vinum
svazku.
nevyhody: rychlost

predtim jsem pouzival vinum svazek v concat modu ze tri spojenych scsi
disku.

vyhody: rychlost, diskova kapacita
nevyhody: po padu disku, padla i data

bootovat z raid 1 vinum svazku na bsd bych se nesnazil, lepsi mi prijde
na disku 1 vyrobit root fs bez vinum a zbytek disku pridat do vinum
svazku, na druhem disku to provest stejne. Pokud disk1 padne, disk2 je
tez bootovatelny.

martin lizner