Apache

Matej Kozub matej.kozub at nextra.sk
Mon Oct 6 00:29:02 CEST 2003

Nie, nie v tom chyba urcite nebude.
Skor si myslim, ze sa jedna o nejaky bug priamo v Apachovi 1.3.28.
Jedno riesenie by bolo pouzivat Apache2, lebo tam mi vsetko funguje
korektne, ale toto riesenie sa mi nepozdava.

Ludia, vam ostatnym mod_dir funguje? Lebo mne nefunguje ani ked
apache instalujem cez balicky, ani ked to instalujem cez porty.

Matej