FreeBSD a GPRS

Jan Friedel frido at obluda.cz
Fri Oct 3 23:45:13 CEST 2003

 Dobry vecer,

On Fri, Oct 03, 2003 at 11:21:28PM +0200, Zbynek Houska wrote:
> Dobry vecer,
>
> chci se zeptat zda je tu nejaka sance se pripojit pres mobil na GPRS
> sit? Uvital bych vase nazory, porp. ktere telefony URCITE funguji.

  Nazory na fcnost GPRS se jiste mohou menit od jednoho uzivatele k druhemu.
  Nedavno k tomuto tematu vysel clanek a v diskusi k tomuto clanku jiste
  najdete odpovedi na nektere sve otazky.

 => http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3046

  V zasade bych z meho pohledu shrnul pohled na GPRS jako pomale, avsak
  mobilni. Pricemz onu mobilitu vyrazne ocenuji a jsem ochoten slevit z
  rychlosti i pri terminalovem pristupu.

  Osobne pouzivam nokii 6310i (via rs232) a jsem spokojen. Drobne chybicky
  se najdou ale i tady - za vsechny uvadim jedinou; pri rozpadnuti konekce
  vlivem timeoutu (netecou spojenim zadna data) jiz neni mozne konekci
  obnovit a je nutne odpojit datovy kabel od telefonu a znovu jej pripojit.

--
Jan Friedel