Lotus notes a FreeBSD

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Thu Oct 2 09:27:57 CEST 2003

Hello Zbynek,

Wednesday, October 1, 2003, 2:29:07 PM, you wrote:

ZH> Vazeni pratele,

ZH> omlouvam se pokud mi jiz nekdo odpovidal, ale odpovedi se mi nejak
ZH> stratily...
ZH> Zeptatm se jeste jednou: da se provozovat Lotus notes na FreeBSD (mam
ZH> 4.8 REL)? Jde mi zejmena o klienta a je mi jasne, ze to nepujde bez
ZH> linuxoveho ABI.

ZH> Uvitam vase zkusenosti a nazory.

ZH> Zbynek
ZH> --
ZH> I don't know anything about music. In my line you don't have to.
ZH> -Elvis Presley

Ahojte pred 2 rokmi sme u nas mali prezentaciu Lotis notes kompeltneho
riesenia od IBM, a schvalne som sa pytal na klienta na Linux ( Unix )
a pan co bol z Ciech mi povedal ze zacali vyvijat klienta ale nakoniec
ho zrusili .

Michal Kapalka

PS : takze oficialne ziadne klient na Linux nieje

--
Best regards,
 Michal                            mailto:kapalka at mfn.sk