ifconfig alias

Robert Kania konference at gdi.cz
Wed Oct 1 17:23:46 CEST 2003

fkuchar at volny.cz wrote:
> chyba bude v syntaxi, prikaz:
> ifconfig rl0 inet 192.168.0.19 netmask 0xffffffff alias
> vede ke kyzenemu cili (odzkouseno na FreeBSD 4.8-RELEASE). Nechci
> na Vas byt zly, ale man ifconfig, pripadne nahlednuti do
> startovacich skriptu pomuze :-).

Dekuji za radu,

puvodne jsem sem chtel napsat spoustu kousavych urazek a holedbani se
kolikrat jsem Vami uvadene zdroje cetl, ale pak jsem si rekl ze "pycha
boli" ;-) a utnout se muze kazdy.

Syntaxe je samozrejme mozna i tak jak ji pisu, vyzkouseno dostatecnekrat
  - koneckoncu si to zkuste na Vasem stroji.

Problem bude patrne nekde jinde, kazdopadne dekuji za Vasi snahu.

--
Robert Kania   root  at  gdi.cz
kania at gdi.cz   ICQ:   148585231