Zprovozneni procmailu

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Wed Oct 1 14:25:58 CEST 2003

On Wed, Oct 01, 2003 at 12:47:13PM +0200, Divacky Roman wrote:

> nevim, ale mne to pripada funkcni... (resp. rekl bych ze posta pujde do
> ~/Mail/Inbox)

Dobry den,

tak procmail uz mi chodi asi druhy den...
Chyba byla v tom, ze neni nastavenej jako lokalni mailer, tudiz sputim
fetchmail a z neho to posilam na procmail.
Pokud bych prijimal postu MTA na port 25 tak bych to resil jinak.

Zbynek

p.s. Ty pravidla jsou taky v pohode

> V cem je chyba? (jak se projevuje)

> fetchmailu se to musi zdelit separe jaky ma pouzit MTA (iirc)

It is the privilege of adults to give advice. It is the privilege of youth not
to listen. Both avail themselves of their privileges and the world rocks
along.
-D. Sutten