Image systemu

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Tue Sep 30 15:03:37 CEST 2003

Peter Sedivy - PeSe wrote:

>Ghost ide aj na Linux Solaris FreeBSD aj OpenBSD.
>Za istych okolnosti ide aj tri boot na Win/Lin/BSD
>

>	PeSe

No hej ale problem je to za ja to potrebujem robit v cisto unixovom
prostredi a
keby sa dalo tak este aj na dialku. Preto by som potreboval nejake take
riesenie.
Ozaj a este na jednu vec som zabudol na vsetkych tych serveroch su Vinum
disky.
Na tom urcite asi bude zalezat tiez
Verzia FreeBSD 4.9-RC
Ospravedlnujem sa za predchadzajuce nedostatocne informacie.

Steve