SCP

Stefan Valastan pista18 at zoznam.sk
Mon Sep 29 14:49:09 CEST 2003

Martin Styblo wrote:

> Dobry den
> Mam problem. na mojom serveri bezi FreeBSD 4.7 a mam asi 70 uzivatelov
> - teda celkom maly server. Z tychto uzivatelov len traja maju shell,
> ostatny vyuzivaju dalsie sluzby. Problem je ten, ze vyuzivaju aj svoje
> miesto na disku cez sambu :) pre lokalnu siet . A ja by som potreboval
> im umoznit pristup k suborom aj vzdialene, teda cez Internet.
> To vsak nepovazujem za dostatocny dovod na pridelenie shellu :)
> ftp sa mi zda nebezpecne. riesenie by bolo SCP (winSCP) ale to
> vyzaduje shell. Taktiez je mozne pouzit rssh, ale to na BSD nejde .
> [...]
No riesil som nieco podbne minuly tyzden, ale este som potreboval
dat usera do Jail-u no a da sa to perfektne urobit zo shellom ktory sa
vola scponly
uz ako nazov hovori user moze pouzivat len scp a nic ine mu ten shell
nedovoli

Steve

P.S. Nabuduce prosim ta zacni novy Thread lebo takto sa mi to objavilo
medzi procmail threadom.